Niniejsze Oświadczenie o ochronie prywatności opisuje metody stosowane przez nasze centrum medyczne do zbierania, wykorzystywania i przechowywania informacji o osobach odwiedzających naszą stronę. Dbamy o Twoje bezpieczeństwo i ochronę danych osobowych, które pozostawiasz na naszej stronie internetowej fullface.pl. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje dane były bezpieczne.
Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych jak określono w niniejszym Oświadczeniu o ochronie prywatności.
- Niniejsza umowa stanowi regulamin i umowy dotyczące korzystania ze strony internetowej centrum medycznego „Full Face Beauty Clinic” fullface.pl (zwanej dalej „Strona”). Umowa zostaje zawarta pomiędzy Tobą (zwanym dalej „Klientem”) a centrum medycznym „Full Face Beauty Clinic” (zwaną dalej „Administracja”) w celu uregulowania wszelkich sposobów korzystania ze Strony i wszelkiego rodzaju usług świadczonych przez Administrację za pomocą Strony.
- Przed skorzystaniem ze Strony Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią Umowy. Zgoda następuje automatycznie podczas korzystania z dowolnej wkładki Strony. Warunki umowy dotyczą wszystkich użytkowników Strony.
- Termin „Dane Osobowe” oznacza takie informacje jak imię i nazwisko, telefon i adres e-mail, które mogą posłużyć do identyfikacji Klienta.
- Zbieranie danych osobowych.
Klient akceptuje warunki niniejszej Polityki Prywatności od momentu rozpoczęcia pracy ze Stroną, wypełnienia wniosku on-line lub kontaktu z Call Center. Korzystając z usług wskazanych na Stronie, Klient potwierdza swoją zgodę na przetwarzanie przez Administrację jego danych osobowych w jakikolwiek sposób przewidziany Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administracja zbiera w sposób automatyczny dane podczas odwiedzania Strony: adres IP, informacje o przeglądarce, okres przebywania na stronie, adres przejścia.
Wykorzystanie danych osobowychDane osobowe wykorzystywane są w celu:
- Zapewnienie Klientowi dostępu do Strony
- Dla polepszenia jakości publikowanych informacji
- Wykonanie wybranej usługi na rzecz Klienta
- Realizacja działań marketingowych Administracji
- Aby wysyłać wiadomości promocyjne i informacyjne*
*Jeśli Klient nie chce otrzymywać żadnych informacji ze Strony – musi poinformować o tym Administrację w jakikolwiek sposób.
Nieujawnianie danych osobowychNie będziemy ujawniać, rozpowszechniać ani sprzedawać Twoich Danych Osobowych osobom trzecim, za wyjątkiem przypadków przewidzianych w niniejszej Umowie. Dane osobowe mogą być przekazywane stronom trzecim działającym w naszym imieniu w celu przetwarzania na podstawie przepisów prawa, na przykład w celu oceny użyteczności tej Strony.
Prawa i obowiązkiKlient ma prawo do zapoznania się i przechowywania informacji wyłącznie w celach niekomercyjnych. Klientowi zabrania się wykorzystywania informacji zawartych na Stronie w celach komercyjnych oraz w zasobach internetowych osób trzecich bez zgody Administracji. Strona umożliwia Klientowi stanie się klientem usług Administracji.
Jeżeli Klient opublikuje informacje nielegalne lub przestępcze, które są sprzeczne z warunkami Umowy, Administracja może częściowo lub całkowicie usunąć te informacje. Administracja ma prawo do częściowej lub całkowitej zmiany zawartości Strony lub niniejszego Regulaminu bez uprzedniego powiadomienia Klienta.
Administracja ma prawo ograniczyć dostęp do Strony w przypadku problemów z jej działaniem w celu ich wyeliminowania.
Ograniczenie odpowiedzialnościOdpowiedzialność Strony ogranicza się do przejściowych niedogodności, błędów lub nieścisłości w treści materiałów Strony. Administracja zobowiązuje się do jak najszybszego usunięcia problemów, dostarczenia dokładnych i zgodnych z prawdą informacji.
Jeżeli Klient pozostawi komentarz - Administracja nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Administracja podejmuje także środki zapobiegawcze, które wykluczają publikację wiadomości, które naruszają standardy moralne lub obowiązujące przepisy.
Administracja nie jest odpowiedzialna za działania Klienta w stosunku do osób trzecich, a także za trudności i szkody spowodowane użytkowaniem lub niemożnością korzystania ze Strony.
W celu uniknięcia powyższych zasad i prawidłowego działania Strony, Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia nielegalnie zamieszczonych informacji, a także zastosowania środków technicznych i prawnych w celu ograniczenia dostępu Klienta, który naruszył wymagania Umowy .
- Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzenia w razie potrzeby poprawek do niniejszej Umowy i opublikowania jej nowego wydania na Stronie. Klient powinien okresowo sprawdzać tą stronę, aby być na bieżąco z aktualnymi informacjami. Administracja może poinformować Klienta o zmianach poprzez wysyłanie wiadomości elektronicznych i powiadomień.
- Informacje kontaktowe
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub skargi dotyczące niniejszej Polityki prywatności, skontaktuj się z nami pod naszym adresem e-mail